lunes, 12 de mayo de 2008

Sortida del 10 i 11 de Maig a l’alberg “Santa María del Mar” a Coma-ruga

El cap de setmana del 10 a l'11 de maig, un grup de voluntaris i voluntàries vam anar a l'Alberg Santa Maria del Mar de Coma-ruga a disfrutar i a passar-nos-ho molt bé.

Tot i que la intenció era de poder disfrutar de la platja i de tot l'entorn amb activitats a l'aire lliure, la pluja ens va jugar una mala passada. Però això no va afectar els nostres ànims i els jocs dins l'alberg van permetre que ens coneguessim millor i que riguessim de valent.

El dissabte a la tarda, ens vam arriscar a sortir a caminar pel poble, sota la pluja i sota els paraigües. Vam pendre unes tasses de xocolata a la Jijonenca i vam aconseguir trencar del tot el gel.

Per la nit, vam endinsar-nos en el primer bar d'ambient de la zona, bé, no era d'ambient fins que vam arribar nosaltres!, i després de algunes copes i algun ball "exòtic", tornada a l'Alberg per dormir com a angelets.

Després d'una nit de roncs i sorolls estranys, jejejeje, el dia es va llevar assolellat. Perfecte per poder sortir d'excursió i visitar el poble veí del Roc de Sant Gaietà, tornar a l'alberg, i disfrutar del dinar entre riures i comentaris sobre les experiències del cap de setmana. La tornada a Barcelona la vam fer en tren més animat de tots els de rodalies.